Be My Lovely Follower

Tuesday, January 11, 2011

Tarikh yang sangat cun..11111..

Cun kan date hari ni. Lima kali 1. Hari besday datuk Siti. Ade sesaper lagi sambut besday hari ni eh. Mmg cantik betul la tarikh. Kalau new born baby lahir hari cun kan I/C diaorg. Hari ni aku nak mulakan hari dengan semangat baru sebab aper sebab pakai tudung baru ha..ha..poyo jer kan. Actually aper2 pun yang bakal berlaku aku kan fikir yang positif jer. Tak nak susah hati dah tapi nak happy2 jer. Azam aku nak update blog sekerap yang boleh sebab aku dah mula jatuh cinta nak berblogging secara tegar. Dah banyak kali simpan azam n impian n tapi masih belum lagi dilaksanakan. Harap2 kali ni aku tak la hangat2 tahi ayam jer ha..ha..Semangat baru ibu mengandung ni. Hope future baby aku ni cerdik sebab mak dia dok menulis jer hari2 ha..ha..Ni entry pemanas dan pembakar semangat untuk hari ni. Hope aku kan melalui saat yang ceria sepanjang tahun 2011 dan doa aku juga semua kawan2 blog aku pun macam tue la jugak adanya...Amin.

0 comments: