Be My Lovely Follower

Thursday, February 10, 2011

Berjimba-jimba di Ladang Anggur Empangan Beris

Akhirnyacuti kali ni kami berkesempatan melawat ladang anggur Empangan Beris. Kaat Malaysia pun dah boleh tanam anggur yer skang ni. Jarak dari umah aku kesana jauh la jugak dalam 30 kilo macam tue. Actually masa balik cuti 5 bulan lepas lagi ingat nak pegi tapi tak de kesempatan. So kali ni lama sikit berada dikampung maka kesempatan yang ada kami gunakan untuk melawat tempat famous ni. Sebelum ni dok tengok ramai orang dah pegi so kali ni aku lak dah sampai sini. Jom layan jer gambar2 yang disnap. Aku sempat gak beli buah anggur kat sini. Agak mahal la jugak tapi yang penting fresh dari ladang la. Seriusly aku nampak sanagt gemuk dalam gambar ni. Walaupun baru 3 bulan aku preggy tapi aku dah jadi kembang semangkuk. Dan berat terkini skang adalah 54kg okeh. Tiap2 bulan aku naik 1 kg. Mmg aku akui tiada istilah turun berat badan kalau aku mengandung. Mmg akan naik jer. Dan rekod berat aku skang dah mengatasi berat aku masa Syakil dulu sebab masa Syakil masa 4 bulan berat aku baru 54kg dan sebelum deliver 67kg. Kali ni tak tahu la bayak mana berat nak capai. Dan perut aku kali sangat besar berbanding syakil dulu. 3 bulan macam dah 4 or 5 bulan ja kalau dilihat dari segi fizikal. Dan aper yang penting aku dah dapat rasa denyutan kadang2 dalam perut ni. Moga anak mama kat dalam membesar ngan sihat okeh. Jom layan gambar2 kami k.
Cun kan buah anggur fresh kat pokok tapi tak leh petik
Perutku yang buncit..hu..hu
Ni step mother aku
Mama terpejam mata lak
Motif letak beg nak cover perut hu..hu..
Yang baju hijau ni adik aku tapi lain mak la

1 comments: