Be My Lovely Follower

Wednesday, February 9, 2011

Tournament Adik Beradik ala-ala Lee Chong Wee n Lindan

Badminton adalah sebahagian dari aktiviti kegemaran dan sukan yang my hubby suka. Tapi kat rumah aku boleh main gitu2 jer. Skang ni lak aku pregnant lagi la tak boleh nak main2 ngan dia. So kesempatan balik kampung baru ni dia telah menggunakan masa yang ada selama 2 hari berturut-turut untuk menetang habi-habisan adik2 dia. Hari pertama jer aku ikut second day tak ikut sebab tak larat nak kawal Syakil. Suka sangat masuk gelanggang. Diaorang sewa dewan kat Tanjung Piandang. Tak der limit baper jam nak main RM10. So aper yang diaorg dapat adalah kepuasan bermain. Walaupun dia dapat kalahkan adik2 dia tapi aku nampak sangat la yang hubby aku dah tak sekuat dulu. Ha..ha..sebab aper sebab badan dia besar la. Nak lompat pun tak larat dah n cepat mengah jer. Si Syakil pun seharian tak tido sebab dapat main2.

Pak Uda aka adik hubby jadi penjaga Syakil

Note: Hubby aku adik beradik ramai lebih satu team bola so bila cuti meriah. Masa main ni tak semua balik cuti lagi

4 comments:

♥cikmOt♥ said...

my irfan kann, kau nengok upin ipin yang episod main badminton tu, sampai terikut2 aksi cam upin tu...

r|nA @ ja|j|na said...

wahh, ni boleh menggantikan chong wei esok² ni..

Jue @ atanayuiman said...

pasni ayahnya ada geng la nak lawan badminton ekkk...

Fieza said...

Bila besar mmg hari2 kena train main bad la jawabnya.
Izan:budak2 mmg mudah ikut kan. Masa ni senang lagi nak bentuk
Rina:InsyaAllah kot2 ade harapan macam tue kaya mama dia ha..ha..
Jue: Tue la tunggu besar sikit jer dah boleh jadi gang la