Be My Lovely Follower

Friday, February 11, 2011

Majlis Akikah Syakil

Blog masih lagi perihal masa cuti. May b ni last entry kot. Mcam aku citer dalam entri sebelum cuti baru ni, antara perkara yang paling penting yang kami nak buat adalah akikah heroku yang sorang tue. So seperti yang dirancang petang Sabtue lepas Asar seekor lembu telah ditumbangkan. Actually ni adalah kenduri kawin anak bongsu atuk sedara aku. So mmg dia buat besar-besaran la. Semua 2 ekor lembu dan seekor kambing tapi hari Sabtu cuma sembelih seekor lembu dan seekor kambing untuk makan malam tue. Nak jadi cerita si Syakil lak boleh tido time orang sembelih tu. Maka bapanya sorang jer la yang menjadi wakil. Per2 pun Alhamdulillah kami dah tunaikan kewajipan kami sebagai parent. So pas ni tak payah fikir lagi. Tunggu nak sambut baby baru le pulak. Gambar tak banyak yang diambik sebab en hubby ang pegang camera.

Ni zaim dan ayahnya aka abg aku. Zaim adae 2 orang kakak balqis n fatihah
Lembu yang bakal diakikahkan
Tengok gambar ni baru perasan. Kurus la lembu ni ha..ha..
Ni anak2 sedara aku L-R (Nurfahtihah,Nurbalqis,Kimi dan adik aku iman)

0 comments: