Be My Lovely Follower

Friday, February 11, 2011

Kisah si budak kecik yang Manja

Budak kecik itu tak lain tak bukan my son la. Sejak akhir2 ni dia agak manja berlebih-lebihan. Agaknya emosi nak dapat adik kot. Ada gak orang kata budak ni boleh rasa kan. Tapi bila aku tanya Syakil nak adik tak. Dia akan jawab nak la.Baby gurl. Pastue mesti akan cium b aku n perut. Bg aku dia dah ready nak jadi abang skang ni. Cakap pun dah jelas dan tak baper pelat sangat. Hoby semasa kini menyanyi n main bola. Kalau sambil main pun dia akan nyanyi macam2 lagu. Semua campur aduk habis. Burung kakak tua la, buai laju2 la,twinkle la. Ikut sedap mulut dia jer la. Skang ni kalau nak hantar umah ibu aka pengasuh dia msti nangis tak nak. Yup dia dah betul2 kenal saper parent dia skang ni. Dia msti nak ikut aku pg opis pagi. Punca utama aku rasa dia jadi macam tue sebab skang ni pengasuh dia jaga sorang baby so msti dia dapat fikir something kan yang ibu tue bukan mama dia. Walaupun dia agak manja n naughty tapi kami sekeluarga terhibur sangat ngan keletah dia. Sunyi jer kalau tak dengar suara. Buat syakil mama tetap akan sayang Syakil sama macam skang ni even dah ade adik esok. Syakil kekuatan dan buah hati mama selamanya. Love you so much sayang.

Muka2 naughty yang buat mama tak jadi nak marah...

0 comments: