Be My Lovely Follower

Thursday, May 19, 2011

Salam Khamis Yang Mulia

Lamanya tak update. Memang bercinta la nak menulis balik lepas lama tinggal. Nak post satu entry pun tak terbuat. Aku ade jer. Tapi kemalasan nak pegang huruf2 bak menaip even ade jer citer nak citer. Actually cuti baru2 ni aku sedikit merajuk dengan mr hubby dan disebabkan itu mood nak berinternet pun down. Bukan setakat merajuk ler tapi jauh hati n sedikit bergaduh. 
Entahla..Since mengadung aku sedikit cepat jauh hati n merajuk. Air mata pun senang jer mengalir hu..hu..Mungkin jugak emosi tak berapa stabil sejak jadi jobless ni. Agak mencabar sebenarnya bila tak de duit perbelanjaan sendiri ni. Nak buat aper pun kena fikir berpuluh kali. Sabar jer la.
Sebab musabab aku merajuk tak yah la distorykan ye. Malas dah nak fikir benda dah lepas. So banyak aku nak citer sebenarnya. So aku just tulis point dulu k. Nanti aku edit pic dulu then baru leh post entry.Antaranya :
  • Besday Party Alfi anak abg ipar aku
  • Jalan2 Cuti Wesak - KLCC
  • Learning is fun bersama Syakil
So nanti aku story semua tue k. Skang ni pegi lunch dulu okeh..see u all

2 comments:

Mrs. Simplicity said...

yg alya perasan, ramai mak yg full time house wife ni jd makin busy and limited access to internet. mcm kitorg kat ofis bole curi masa. apa pun, tak mo seidh2 ye, fieza kan pregnant. kena happy2 :)

iduraz said...

byk2 saba yerk n rest..utk baby tuh..:)