Be My Lovely Follower

Friday, June 10, 2011

Entering 29 Weeks +++: Its a Boy Or Gurl

Minggu ni aku dah masuk 29 minggu ++. Semalam pegi check up kat KK. Sepatutnya check up hari Isnin tapi aku tunda hari ni coz minggu depan ade agenda lain. Keseluruhan check up semua ok. Kepala baby pun dah kat bawah tapi dia still boleh memusing kurang2 sampai 34 weeks ++. Check semalam:

Berat aku tak naik banyak pun : dari 58.1 ke 58.5
Tekanan darah normal
Hb tak check sebab sebelum ni dah ok
Denyut jantung baby normal
Dah start kira carta gerak baby 
Yang paling tak best BSP tetap kena buat kurang2 sampai 36 weeks ++. Next BSP test 27/6 n check up pun aku ambik hari yang sama gak.

Kali ni pregnant aku mmg tak scan sangat n hope everthing is ok la. Tapi disebabkan nak gak tahu jantina sikecil dalam perut ni maka Isnin hari tue pegi gak la klinik nak skodeng la boy or gurl. Sekali tak nampak la pulak. Dr kata baby dah agak besar so susah nak cari dah. Ha..ha.. maka kelahirannya akan mengejutkan semua orang ok. Disebabkan tak nampak maka mood nak shopping pun tak baper semangat dah. Ingat nak beli dua tiga helai jer lagi baju unisex n toiletries jer. Pas deliver baru shoping. Pakai baju abg udah la dik. Cantik lagi pun ha..ha..So kalau korang nak tahu tunggu aku bersalin lagi 10 weeks ++ k.

0 comments: