Be My Lovely Follower

Saturday, June 11, 2011

Penangan citer Nora Elena

Huh sungguh hebat penangan citer ni. Sana sini heboh kan pasal fenomena Nora Elena ni. Pasal ni jugak buat banyak blog2 hot skang ni. Bagi aku mungkin kekuatan citer ni diadaptasi dari novel so ramai yang jatuh cinta layan drama ni. Selain itu kekuatan jugak pada pelakonnya. Aku dulu masa time blajar mmg hantu novel. Kalau baca novel tue msti la terbayang2kan diri kita masuk kat dalam novel tue ha..ha..Pastue lak kalau sampai kat scene2 citer 18SX gitu lagi kusyuk la membaca. So secara automatik bila citer novel diadaptasi jadi drama mmg ramai la yang suka kan.

Berbalik kepada citer ni aku pun melayan gak la citer ni. Tapi sebaliknya bagi mr hubby. Dia sangat2 tak suka citer ni. Kalau aku buka jer msti dia gelisah tak tau nak buat ape ha..ha..Mmg dia tak leh time la citer macam ni hi..hi..Macam surat kak geli yang tengah hot skang ni my hubby pun berpendapat sama la jugak. Mana nak ade lelaki sebaik Seth Tan tue. Yang romantik macam tue. Kalau ade pun 1 dalam sejuta katanya. Dalam mimpi ramai la kot Tak kira la aper pendapat abg ayang tetap nak layan gak citer ni he..he..Tak lama lagi ade citr baru kan Aaron Aziz gak berlakon. Sure aku layan jugak ni.


0 comments: