Be My Lovely Follower

Friday, October 2, 2009

Raya Kedua..

Naper la mood malas aku datang bila nak update blog ni..tapi tak per aku gagahkan juga mengupdate hi..hi..
Raya kedua aku ngan abg sulg aku berkonvoi balik kg arwah mak aku kat Jitra dan pegi umah mak tih aku iaitu adik ayah aku pun kat Jitra jugak.. Since mak aku meninggal hubungan ngan family sebelah sana agak renggang even ramai lagi kakak n abg2 arwah mak aku kat sana..bukan per ade sorang abg arwah mak aku tue giler harta..kalu ikutkan tiap2 tahun bila ade hasil padi kami adik beradik ader gak bahagian masing2 hak Arwah mak aku dulu, tapi hampeh satu sen pun pak lang aku tue tak pernah bagi..tapi mengenangkan kitaorg masih sedara aku gagahkan jgk balik kg...Oh lupa lak..Abg no 2 aku tak dapat ikut sebab balik umah mertua dia and ayah aku lak ader janji ngan mak aku nak balik kg dia..
Tak banayk gambar yang aku ambik..cuma gambar kat uamh mak tih aku jer ader...Syakil biasa la asyik mengamuk jer tiap kali pg umah org..
So kat bawah ni antara gambar yg sempat di ambik...






Ni lak pic anak terunaku bila dah sampai umah..18SX sket hi..hi..







0 comments: