Be My Lovely Follower

Thursday, October 15, 2009

Udang besar Vs Daging Rusa Sabah Mari

Ish2 cerita lama baru nak post hari ni..bukan per this week aku bz sket..tak sempat nak mengarang block ni...bagi aku nak menulis pun kena ader feel n masa yang sesuai..ok tengok tajuk dah tahu kan entry pasal makanan..last week hari Rabu sampai la Jumaat Mr hubby pg outstation ke Sabah..Rutin bulanan dia la kena pg Sabah sebulan 2 kali coz dier der project kat sana..Selalunye kalu dier pg sana aku akan surul beli mutiara ker kristal ker tapi kali ni aku kata tak yah beli per2 sebab dah selalu sanagt dia kesana..tapi 2 la dah namanya rezki..kali ni dia bawa balik udang besar nagn daging rusa serba 2 kilo..dia kata kontraktor yang bg hadiah..
aku tak pasti la baper harga udang tue tapi kat pack tue tulis 75 hinggit dalam 9 ekor jer..daging rusa pun tak tau baper harga..cuma aku tak tahu nak masak per..so udang tue besar tue aku just goreng buat sweet sour jer tapi macam x sedap sanagt sebab besar sanagt..daging rusa lak aku wat masak goreng black pepper..aku nak tanya pendapat bloger2 semua aper lagi yang best leh masak dua2 benda ni..ader lagi udang ngan daging tue lam freezer..bg pendapat lam entry ni yer..gambar aku tak sempat ambik la..kitaorg makn dulu..cuma gambar udang lum masak jer ader......




0 comments: