Be My Lovely Follower

Friday, September 3, 2010

Alhamdulillah..hari ni dapat 2 berita gembira

Baru beberapa minit tadi mr hubby tel aygnya ini mengkabarkan berita agak gembira n sedap didengar. Katanya hari ni riuh rendah di opis beliau bahawasanya Felcra akan beri bonus tapi just 90% jer sebelum hari raya ni. Lagi 10% diaorg potong. Jadi la dari tak dapat langsung. Mmg tak macam tahun lepas diaorg dapat 2 bulan. Bg aku rezki banyak tue pun dah cukup untuk kami sekeluarga raya ni, Alhamdulillah..

Lagi satu berita gembira hari ni gaji aku masuk so ringan la sket beban nak raya ni. Aku masih lagi belum lengkapkan persiapan raya kami anak beranak ni. Hujung minggu ni last nak membeli aper2. Hope dapat settle semua. Lagi satu projek aku kena siapkan semua kuih raya aku hujung minggu ni jugak. Barang dah beli tapi baru sejenis dapat buat. Ish rasa macam tak dan ja tapi kena bg dan la jugak..Ape2 pun mood skang ni tengah sanagt happy dengan Rezki Kurniaan-Nya..Terima kasih Ya-Allah. Aku bersyukur dengan nikmat-Mu.

0 comments: