Be My Lovely Follower

Sunday, November 28, 2010

Happy Second Birthday Anak Mama..Sayang Kamuuu

Schedule Post
00.00 28/11/2010


Hari ni genap anak mama 2 Tahun. Betapa cepatnya masa berlalu. Sedar tak sedar anak mama dah besar. Semakin hari semakin cerdik, semakin memahami mama dan yang paling penting Syakil adalah helper mama yang sangat boleh diharap. Syakil peneman mama dikala suka dan duka. Wahai anakku, janganlah kau terasa hati kalau mama marah sebab semuanya ader sebab k. Mama nak Syakil jadi Insan yang berguna. Mama nak Syakil belajar dari kesilapan. Mama nak Syakil jadi dewasa dan belajar berdikari.

Sayang mama
Mama catitkan nota ini buatmu supaya satu hari Syakil akan sentiasa ingat yang mama tak pernah lupakan ulang tahun kelahiran Syakil. Even mama tak pernah buat party lagi macam kawan2 yang lain tapi mama raikan anak mama dengan cara mama ok. Andai Blogspot ini masih wujud bila anak mama dah pandai membaca satu hari nanti, Syakil bacalah catitan mama ini ok. Setiap kesakitan melahirkanmu telah terubat dengan gelagat dan keletahmu dari lahir hingga kesaat ini kamu telah menjadi sahabat karib mama.

Sayang Mama
Ingatlah anakku, mama sentiasa doakan yang terbaik buatmu. Mama Sayang Kamu. Papa sayang kamu. Jadilah anak yang Soleh yang boleh mendoakan kedua ibubapamu kelak. Akhir kata mama dan papa sangat sayang kamu dari segalanya.Jangan noughty2 tau.. Selamat Hari Lahir yang Ke 2 My Handsome Boy......Muahhhhhhhhh



0 comments: