Be My Lovely Follower

Friday, December 10, 2010

Adakah Sinar Harapan Gembira untuk Kami

Dalam pukul 10 pagi tadi my hubby text. Bunyi macam ni 'Ayang, ader berita gembira dari F....A hari ni. Balik abg citer yer. Wait with patient'. Bila aku nak tau jugak dia mintak tunggu sampai balik nanti. Tapi aku rasa aku tahu aper good news tue cuma aku tak nak letak harapan takut kecewa jer nanti. Aper2 pun akan berdoa yang terbaik. Mungkin ini berita gembira yang bakal menyambut kedatangan tahun 2011 nanti. Seandainya aper yang aku fikirkan dan jangkakan tue betul maka Alhamdulillah. Allah dah makbulkan doaku. Harapan yang tinggi ni mungkin akan memberi seribu makna untuk kami sekeluarga dan bakal merubah masa depan kami.
Hari Isnin ni lagi satu benda aku nak kena tempuh atas kesalahan sendiri yang tak bayar hutang hu..hu..Actually aku tak cerita pun kat sini yang last 2 month aku terima surat dari PTPTN yang nama aku dah disenaraihitamkan dari keluar negara. Then 2 hari lepas lak sampai surat saman n kena pg court Isnin ni. Salah aku jugak tak pernah bayar langsung. Tak per la pasni aku kan start bayar ler. Padan muka aku tak leh pi oversea dah..hu..hu..
Cuti hujung minggu datang lagi. Minggu ni planing nak rehat kat umah dan mengemas umah jer. Since MIL aku datang hari tue belum ader kesempatan nak mengemas. Ngan pinggan mangkuk belum bersusun lagi, Baju lum lipat, dan banyak lagi la nak buat. Rasanya kalau duduk umah pun masa akan terisi penuh nanti.

0 comments: