Be My Lovely Follower

Friday, December 10, 2010

Kali kedua Dalam tempoh 2 tahun

Sempena cuti 1 Muharram hari tue kami ke Bukit Cerakah atas permintaan adik2 ipar aku nak masuk umah 4 musim. Skang ni kan bulan 12 mean musim winter. Kali kedua dalam tempoh 2 tahun kami datang lagi kesana. Last year pegi pun bulan 12 gak. Tapi masa tue dah hampir ngan krismas maka suhu lebih sejuk kat dalam. Tak silap aku masa tue -3 celcius. Tapi kali ni aku rasa tak baper sejuk. Tapi sejuk macam dalam freezer tue sampai la. Disebabkan hari tue hari cuti umum maka umat manusia punya la ramai. Nak tak nak kami decide untuk berjalan kaki sahaja secara santai. Tapi santai2 pun penat la jugak. Kami hanya pegi 2 tempat jer. Taman haiwan dan umah 4 musim tue. Syakil sangat behave coz nak dia berjalan. Jauh gak la berjalan. Balik umah mmg tido sampai pg. Penat. Tapi bg aku seharian tue aku dah dedahkan syakil pembelajaran tentang hukum alam. Homeschooling gitu. Dia belajar tentang binatang dan habitatnya. Nanti bawak dia pg zoo lak. Bagi aku aktiviti macam ni elok untuk budak2 nak membesar supaya dapat belajar sesuatu

Ngan Mr Rabbit
Syakil teruja dapat bg makan sang rusa
See dia banyak berjalan
Nak pegang sang landak
Adik2 my hubby. Muka sama jer kan

Gaya seorang model cilik gituu






2 comments:

r|nA @ ja|j|na said...

dah lame tak gi sini..last dulu masa sekolah rendah..perggh, dah bape lame dah tak penah sampai..mase pg tu nama dia masih lagi bukit cerakah..

Fieza said...

Skang ni pun nama bukit cerakah jugak. Penat pg sini kalau bawak budak kecik tapi kalau nak riadah naik basikal ker sesuai ler