Be My Lovely Follower

Monday, December 20, 2010

Pertemuan Kedua Adam Dan Syakil

Ni citer 2 minggu lepas punya weekend. Baru nak update. Hari Sabtue malam kawan aku masa belajar actually college mate la kot org panggil ek masa kat UUM telefon. Kami duduk satu kolej dari sem 1 sampai la sem 6. So even lain kos tapi kami ni kira geng la kat kolej. Banyak2 geng kolej, dia jer satu2nye kawan yang aku dapat jumpa lepas habis blaja. Yang lain semua belum ade kesempatan lagi nak jumpa even semua dah berkeluarga. Ok ceritanya dia call nak ajak aku pi kenduri umah salah sorang budak kolej Telekom gak dulu, geng JPPK, kawan aku  ni glamour dulu sebab JPPK kolej. Aku kenal yang nak kenduri ni Normah. So dah kebetulan dekat jer ngan umah aku maka aku pun setuju la nak ikut esoknya. Umah pengantin tue kat Serendah. Lagipun dah lama tak jumpa si Zita ni. Last jumpa masa anak dia adam n syakil umur 5 bulan gitu. Lama kan. Dah setahun lebih la. Seperti dijanjikan dalam kul 2 macam tue Zita tunggu aku kat Sekolah Taman Garing Utama, jalan nak masuk umah aku. Then kami sampai umah kenduri dalam 2.30 gitu. Lepas kenduri aku ajak Zita datang umah dah alang2 datang situ kan. Agak malu sebenarnya coz rumah aku kan kosong jer. Tapi tak kisahlah janji umah sendiri ha..ha..Ko datang lagi 3 tahun Zita. May b masa tue ader kot perubahan umah aku ni. Diaorg sempat solat sebelum balik Putrajaya. Sempat gak la ambik beberapa keping gambar masa Adam n Syakil jumpa tue. 
2 sekawan. Kalu ikut tarikh lahir Adam lebih tua dari Syakil tapi kalau ikut corrected age Adam muda dari Syakil sebab Adam dilahirkan tak cukup bulan.
 Bersama anak2
 Sangat behave bila ade kawan. Boleh consider bg main mainan dia.
 Ni la pengantin. Masa ni Adam nangis tapi Syakil maintain dengan peacenya
 Ni lak gambar masa diaorg jumpa time 5 bulan. Jauh beza dah muka kan.


0 comments: