Be My Lovely Follower

Thursday, December 9, 2010

Sakit Paling Sakit..Apakah???

Cadangnya hari ni nak buat lagi satu posting pasal jalan2 1 Muharam hari tue tapi tak boleh la. Sebanya aku dah terkena sakit paling sakit didunia..hu..hu..nak tengok pc pun terkial-kial ni. Korang tahu ker sakit aper. Sakit paling sakit la. Sakit leher daa. Bila paling jer sakit. Leher aku terseliuh pagi tadi masa nak keringkan rambut. Mula2 pagi tadi tak lah teruk macam skang ni. Ingatkan sikit jer. Tapi skang ni kepala dah teleng sebelah. Kalau nak paling kena sekali ngan badan hu..hu. Camner nak hilangkan ek. Aku dah tak tahan tadi so pg beli salonpas kat seven E. Kurang sikit jer tapi masih lagi terkial2. Selalu jadi macam ni kalau jatuh bantal tapi kali ni sakit bebenor. Sabar jer la. Rasa betul2 tak sabar nak tunggu kul 5. Nasib baik la hari ni tak bz sangat. Korang rasa perlu jumpa DR tak ek. Hu..hu harap ok la esok

2 comments:

zurazari said...

sian nyer...
hope cepat sembuh=)

Fieza said...

TQ Zura..dah follow awak tau