Be My Lovely Follower

Thursday, January 6, 2011

Hajan Sangat Lebat MRR2 dilanda jam yang teruk..

First time aku drive kena jam teruk macam ni hu..hu..nasib baik terkawal gak even hujan sangat lebat tadi. Yang si Syakil pun dok merengek nak macam2 last2 aku biar jer dia melalak ha..ha..Punca jam yang melampau tue ada accident la aper lagi. Tu la padahnya kalau ikut terlalu dekat tambah2 lak time2 hujan macam ni. Last2 3 biji keter tersadai tengah jalan. Menyumbang kepada jam serta menyusahkan org lain..eee tak suka. Actually pagi ni aku berbelah bahagi nak datang opis ker tak sebabnya semalam dan hingga pagi ni aku dilanda kemabukan yang melampau. Kepala sangat sakit dan tekak loya tak tahu nak cakap. Semua aku makan kuar habis. Last2 perut masuk angin. Kali ni aku baru tau macam ner rasanye alahn coz masa Syakil dulu tak pula rasa macam ni masa trimester pertama ni. Aku betul2 flat kali ni. Tapi memandangkan awal2 tahun ni malas la nak ambik cuti so aku datang gak la opis. Skang ni rasa dah ok skit. Nak jer cepat2 habis alahan ni..hu..hu..Hujan pun dah berhenti skang ni. Best kan duduk kat umah msti tengah tarik selimut lagi ha..ha..Ok semoga hari ni Khamis yang ceria untuk kita k..

Note: Mood hari ni sangat gembira. Mr Hubby nak balik..........

0 comments: