Be My Lovely Follower

Monday, January 10, 2011

Isnin yang tak berapa Happy

Ingat nak update blog pagi2 lagi tapi dapat satu berita yang tak best buat mood terus berubah. Berita yang aku dah dan tak jangka. Aper2 pun aku kena redha. Kehidupan perlu diteruskan jugak. Moga ada sinar harapan untuk aku nanti. Doakan yang terbaik untuk aku k. Buat masa skang ni macam2 aku rasa, risau, susah hati, pening kepala, tak selera dan yang paling tak best rasa sedih sangat. Aper2 pun aku harus kuat demi satu nyawa yang ader dalam perut aku skang ni. Kalau aku sedih kesihatan pasti terganggu dan pastinya tak elok untuk ibu mengandung macam aku ni. Bangun fiza dan mulakan hidup baru. Dan yang paling penting Think Positive. Rezki ader dimana2. Ya-Allah bantulah hambamu yang lemah ini...........

0 comments: