Be My Lovely Follower

Monday, April 18, 2011

MAMI DAN BABY- Good Info for Preggy Woman

Hari tue jalan2 kat Tesco teringat nak cari bahan bacaan. Since duduk umah msti ada benda nak buat untuk isi masa lapang kan. Selalu aku kan beli PAMA la. Tapi hari tue cari2 tak de lak. So aku ternampak la satu buku ni yang belum pernah lagi beli sebelum ni. Buku MAMI & BABY Malay version. Tak silap aku ade gak yang English version. Kalau PAMA lebih kepada baby tapi MAMI & BABY lak lebih kepada mama. So lepas belek punya belek finally decide nak beli. Sebab ape sebab banyak info bulan ni khas untuk preggy woman. So banyak info n tips untuk ibu yang sedang mengandung ni. Aku just view beberapa tajuk best ok. Antaranya:
  • 15 Pemakanan sihat untuk wanita hamil
  • 5 Tanda anda akan bersalin
  • Kritikan dan nasihat yang tidak bertauliah dalam penyusuan ibu. Bagaimana mengatasinya?
  • Cara mengawal berat badan ketika hamil. 
Dan banyak lagi info yang menarik. Even kita boleh dapat semua maklumat ni kat internet tapi lebih bermakna dengan adenya buku kan. Semangat sket nak baca. Muka depan Sazzy Falak. Jeles tengok dia. Even pregnant tapi muka tetap berseri-seri gitu..So bg ibu mengadung elok dapatkan majalah ni k. Aku suggest sangat2.

0 comments: