Be My Lovely Follower

Monday, May 23, 2011

Besday Alfi 1 Year

Ni cerita basi tapi aku nak gak post sebagai kenangan n ingatan nanti. Sabtu 2 minggu lepas kami pegi Shah Alam coz ade sambutan besday anak abg ipar aku yang setahun. Kejap jer masa berlalu dah setahun si Alfi. Rasa macam baru jer aku pegi tengok dia lahir kat hospital Sungai Buluh tup2 dah besar dah..

Sambutan secara kecil-kecilan jemput sedara mara jer. Main menu hari tue makanan orang terengganu ler coz biras aku orang ganu. So main dish Nasi Dagang n kari Ikan tongkol. Lupa lak nak snap gambar. Tapi aku makan sket jer coz tak minat sangat. Menu lain buah tembikai n bihun goreng so simple tapi kenyang perut kami samapi malam. 

So aku lak bawak vanila cupcake n chocolate cupcake bg kat Alfi. Kek besday hari tue hasil dari kreativiti mak sedar hubby yang duduk kat Klang. Cantik sangat. Syakil lak dok sibuk tanya besday dia bila. Mungkin aku kan buat gak besday dia hujung tahun ni. Sian lak dah besar tapi tak pernah pun sambut besday lagi. So ade beberapa keping jer gambar yang diambik sebagai kenangan.

The Cake
Besday Boy
Syakil n Anak Acik hubby
sedara sebelah hubby semua

0 comments: