Be My Lovely Follower

Friday, June 24, 2011

Rindu sama blog vs serangan demam campak.

Lama aku tinggalkan dunia penulisan ni. Actually aku bercuti panjang dikampung. Baru jer balik KL hari Rabu lepas. Tapi nassib tak menyebelahi aku lak. Balik2 jer KL aku diserang demam campak. Mmg mengandung kali ni macam2 dugaan kena tempuh. Pengorbanan seorang mama aku redha.

Disebabkana ku risau demam ni boleh effect kat baby memandangkan aku dah masuk 8 bulan so semalam dah rujuk hospital. So far dr scan semua ok. Baby movement pun ok. Cuma kadang2 dia mengeras may b sebab aku demam so dia tak selesa didalam. Masuk hari ni makin banayk lak bintik2 merah timbul. Sangat2 rimas. Pastue badan sangat2 lemah. Kalau tak ngandung pun demam campak ni buat badan sakit2 kan apatah lagi aku yang tengah sarat ni. Per2 pun aku hanya berdoa hope baby ok jer.

Semalam jumpa dr aku dah dapat satu info yang tak dapat disangkal lagi. Tak terkejut pun sebab kata hati aku kuat menyatakan hal ni. It's confirm boy again. Terang2 nampak dua biji telur yang comel. Tak kisah la nak. Janji kuar ngan sihat udahla. Nanti kena usaha lagi untuk baby gurl lak. Nanti ade masa aku update lagi. Nak rehat jap. badan sengal2 ni. Makan pun tak lalu.

3 comments:

Mrs. Simplicity said...

fieza, alahai time ni la nak kena campak ye. dugaan tuh. harap fieza ok2 je. tak kisah la boy ke girl kan, janji sihat. syakil pun ada gang nanti :)

Fieza said...

Tue la alyya. Campak besar lak tue. So fiza terpaksa la berpantang awal..

iduraz said...

patutla lama tak nampak kamu..takperlah, kita kan mama yang kuat..hehehe..anyway jaga diri yerk