Be My Lovely Follower

Friday, July 9, 2010

Projek anak beranak malam ni...

Aper motif lelak gambar kunci ni. Motifnya adalah kami dah dapat kunci rumah kedua kami. Alhamdulillah skang ni kami mmg dah confirm akan pindah pada 18 Julai 2010 bersamaan 6 Syaban 1431 Hijrah. Tak sempat nak pindah lam bulan Rejab nampaknya. Plan asalnya nak ambik kunci hari ni tapi mr hubby ubah plan ambik semalam. Untuk sesapa yang baru jer ikuti blog aku ni boleh la baca kat sini dan sini pasal rumah kedua kami ni dan kenapa perlu ada 2 rumah..So dengan rasminya skang ni kami dah mempunyai 2 rumah sendiri. Allhamdulillah syukur atas kurniaanMu.

Disebabkan weekend ni ada aktiviti lain, maka malam ni kami anak beranak kena la membersihkan rumah tue secepat yang boleh. Dah tak banyak masa lagi nak buat semua tue tinggal seminggu jer lagi nak pindah n packing semua barang. Maka minggu depan akan menjadikan minggu yang sangat bz bagi aku dan suami. Antara aktiviti weekend ni :
1) Hari Sabtu nak kena pegi Rawang pasang railing tingkap n buat langsir rumah. Entah la sempat ker tak siap
    langsir tue. Pastue nak pasang Assesori bilik air yang dah dibeli.
2) Hari Ahad lak kena attend Family Day Felcra Berhad company my hubby. Harus aku ikut coz buat kat
    Sunway Lagoon. So sesapa blogger yang keje kat Felcra leh jumpa aku k.

Ok berbalik kepada cerita rumah tue. Buat masa skang ni rumah batu caves akan jadi rumah singgahan time hari kejer. Disebabkan both of us kejer kat setapak so nak ulang alik ke Rwang hari2 mungkin tak mampu coz jalan Rwang KL sangat2 jam time hari kejer disebabkan oleh contruction pembesaran jalan dan pembinaan highway Kuala Lumpur Kuala Selangor. Then adik ipar aku pun akan duduk kat Batu caves jugak menyewa dengan kami. Ringan sket beban nak bayar sewa hi..hi.. Disebabkan rumah ni ader 4 bilik maka aku bercadang nak sewakan lagi satu bilik untuk sesapa yang berminat. Nanti hubungi aku ek. So itu jer nak citer sebelum aku bercuti weekend ni ek.Macam biasa bila cuti keje blog pun bercuti la coz ni internet line or berukband kat umah. So Happy Weekend to All. Jumpa lagi minggu depan

Myspace Comments


0 comments: